HOSK VENNER

HOSK venner er en forening af frivillige hesteglade mennesker, der gerne vil yde en indsats til glæde for rideklubbens medlemmer, både med hjælp og økonomisk støtte til rideklubbens aktiviteter og drift.

Det overskud vi får via vores kantinedrift bruges til støtte for aktiviteter og arrangementer til glæde for rideklubbens medlemmer og derudover ydes økonomisk støtte til indkøb af diverse ting til rideklubben. Vennerne har eks. gennem tiden sponsoreret nyt hegn omkring udendørs baner, nye spring, elevheste m.v..

Vennerne lægger vægt på at yde støtte til formål, der gavner flest mulige i rideklubben og som er med til at gøre HOSK til en attraktiv rideklub og et godt sted at være.

Den primære opgave er drift af kantine og hjælp til arrangementer. Vi støtter op om afholdelse af stævner, ugentlige åbning af kantinen, ridelejr, arbejdsweekender, fastelavn, julehygge, fællesspisninger m.m.

Til arrangementer har vi ofte brug for, at der bages kager, laves mad til salgsformål, salg i kantinen m.v. og her har vi altid brug for mange hænder.

Vi skal derfor opfordre alle, der har lyst til at give en hjælpende hånd og sætte sit præg på rideklubbens arrangementer, tilbud m.v., til at blive medlem af foreningen.

Vil du gerne være en del af os så klik her