STALDE OG PRISER PÅ HOLSTEBRO SPORTSRIDEKLUB

Holstebro Sportsrideklub kan tilbyde din pony/hest opstaldning i vores gode, trygge og sikre omgivelser. Ansvaret for at den daglige pasning gennemføres er vores daglige leder, som er uddannet berider.

Vi har tre staldgange, hvor den ene primært bruges til vores elevponyer/-heste og de to andre til private opstaldere.

Vi har 58 bokse i alt, hvoraf 6 af dem er lukkede spiltove udelukkende til ponyer. Derudover bruges 15-18 bokse til elevponyer/-heste.

Hestene står opstaldet på Easy-Strø og/eller Easy-Bedding. Derudover fodre vi med kvalitetsfoder fra Equasana tre gange om dagen. Der kan derudover gøres forskellige tilkøb - se priser herunder og når du bestiller opstaldning.

GENERELT

Opsigelse bedes meddelt pr. email til formand@holstebro-sportsrideklub.dk og med en frist på løbende måned + 30 dage.

For alle som har hest/pony opstaldet ved HOSK og bruger af faciliteterne i HOSK gælder, at medlemskab i HOSK er obligatorisk.

OPSTALDNINGSPRISER:

Spiltovs-boks Ikke muligt pt.
Opstaldning af pony 1800,-
Opstaldning af hest 1950,-

HEST I RIDNING:

3000,- (eksl. opstaldning)

Priseksempel, hest uden wrap
Hest i ridning 3000,-
Opstaldning 1950,-
Daglig udmugning 650,-
Fold (hverdag og weekend) 600,-
Evt. wrap 200,- <-> 400,-

DIVERSE TILLÆG:

Wrap (6kg, 10kg eller 12kg) 200,- / 300,- / 400,-
Ekstra Easy Strø (1 ekstra pose pr. uge) (månedsaftale)) 400,-
Ekstra Easy Bedding (1 ekstra pose pr. uge) (månedsaftale)) 200,-
Daglig udmugning 650,-
Vinduesboks 100,-
Reservation af boks 650,-

For øvrige priser, se da venligst under "opstaldning -> læs mere og tilmeld".

Såfremt du har spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte enten daglig leder eller bestyrelsen.