Holstebro Sportsrideklub er online via Zakobo

01-08-2020

Gennem de sidste måneder er der blevet arbejdet hårdt på at få HOSKs nye hjemmeside op at køre.

Gode folk ved Zakobo - der administrerer den nye platform - samt bestyrelsen, har sørget for at alt indhold nu er tilgængeligt på den nye hjemmeside.

Det eneste du som medlem skal i første omgang er at oprette en profil og herefter vente på at du modtager en "pakke" fra bestyrelsen, hvor du kan registrere dine betalingsoplysninger og så kører alt som det plejer.

OPRETTELSE AF PROFIL SKAL VÆRE PÅ PLADS SENEST DEN 5. AUGUST 2020.

For at oprette en profil skal du trykke på "Opret profil" og herefter udfylde skemaet der kommer frem - det er de gule felter der skal udfyldes (se herunder):

Det er vigtigt at der oprettes til profiler til dem som er relevante for f.eks. undervisning, da vi får tilskud pr. medlem med forskellig procentsats alt efter alder.

Så hvis mor og datter begge går til ridning på forskellige hold på rideskolen er det nødvendigt at begge har en profil og at de bliver tilmeldt på deres egne respektive hold (håber det giver mening).

Mvh