Administrationsgebyr

Alder: Alle aldre Pris: 50,00 DKK Rater: betaling - kvartal

Dette gebyr betales af alle betalende medlemmer på Holstebro Sportsrideklub.

Administrationsgebyret dækker diverse omkostninger til klubbens betalingsaftaler, Zakobo, DANLøn m.m.

Udmeldelse skal ske til klubben: info@holstebro-sportsrideklub.dk

Ved udmeldelse tilbagebetales gebyr ikke.

Halvpart

Antal tilmeldte: 11/16 Alder: Alle aldre Pris: 600,00 DKK Rater: betaling - månedlig (11 rater)
Træningstider: Mandag -

Vil du mere end blot rideundervisning - kunne en pony være noget for dig?

Så er halvpartsaftalen på en elevskole pony, måske det du skal prøve.

Gennem aftalen har du fortrinsret til ponyen i forbindelse med undervisning og du må ride på den én gang i weekenden, samt helligdage.

Du kan blive skrevet op til halvpart gennem din ridelærer, som herefter vil indstille dig til bestyrelsen, som træffer den endelige beslutning.

Er der ikke en ledig pony, så vil du komme på venteliste.

Mandag 1615-1700 (øvet)

Lille ridehal Mandag 16:15-17:00

Øvet hold:

Du rider selvstændigt i alle gangarter - også i skoven, som vi rider i når lejlighed og vejr tillader det.

På dette hold har du mulighed for at prøve kræfter med de sværere dressurøvelser, hvor vi ligeledes vil lægge stor vægt på teknik og korrekt udførelse af øvelserne.

Holdet er for ryttere med stor rideerfaring.

Der er ikke afsat tid i undervisningen til at få hjælp til opsadling af underviseren.

Mandag 1700-1730 (trækhold)

Alder: 6-99 Pris: 250,00 DKK Rater: betaling - månedlig (11 rater)
Lille ridehal Mandag 17:00-17:30

Trækhold:

Vores trækhold er for helt små ryttere.

Her undervises der i det basale omkring ridning og det at have med ponyer/heste at gøre.

Det forventes at forældrene selv hjælper deres børn med opsadling og med at trække deres børn rundt i de 30 minutter undervisningen varer.

Der vil oftest være folk i stalden, der kan hjælpe.

Det forventes, at I møder min. 20 minutter før undervisningen starter.

Trækholdene varer 30 minutter og er et springbræt til begynderholdene.

Man kan rykke videre til et begynderhold, når man, i samråd med sin underviser, føler sig klar til nye og flere udfordringer.

Mandag 1730-1815 (begynder)

Antal tilmeldte: 5/6 Alder: 6-99 Pris: 400,00 DKK Rater: betaling - månedlig (11 rater)
Lille ridehal Mandag 17:30-18:15

Begynderhold:

Det forventes, at du kan lære at ride selvstændigt i alle gangarter (skridt, trav, galopere). Undervisningen foregår i et roligt tempo.

Vi starter på at lære dressurøvelser samt at ride i skoven, når lejlighed og vejr tillader det.

Det forventes, at forældrene selv hjælper deres børn med opsadling. Der vil oftest være folk i stalden, der kan hjælpe. Det forventes, at I møder min. 15 minutter før undervisningen starter.

Der er på de fleste begynderhold (undtagen voksen) sat 15 minutter af til opsadling m.m. Der er altså dermed 45 minutter til egentlig rideundervisning - som dog også kan/vil have elementer af teoretisk undervisning.

Underviseren vurderer i samråd med forældre, hvornår det enkelte barn er klar til at komme videre til næste niveau.

Forventninger til forældre:

Det forventes, at du som forældre er en aktiv støtte og del af undervisningen på begynderholdet. Mange børn har brug for en støtte i starten og vores undervisere kan desværre ikke udelukkende have fokus på én elev gennem en undervisningstime - så der har vi brug for jer forældre. Det forventes ligeledes, at du som forælder hjælper til med at sadle op, hvis barnet ikke kan dette selv. Vi vil i videst muligt omfang (særligt i starten) forsøge at sætte hjælp af til dette.

Mandag 1845-1930 (let øvet)

Lille ridehal Mandag 18:45-19:30

Let øvet hold:

Du rider selvstændigt i alle gangarter (skridt, trav, galop) - og kan selv sadle ponyen/hesten op og af (evt. med forældrehjælp). Vi fortsætter og udvikler din læring om de forskellige dressurøvelser samt at ride i skoven, når lejlighed og vejr tillader det.

Mandag 1930-2015 (øvet)

Lille ridehal Mandag 19:30-20:15

Tirsdag 1600-1645 (øvet)

Lille ridehal Tirsdag 16:00-16:45

Tirsdag 1645-1715 (trækhold)

Alder: 3-10 Pris: 250,00 DKK Rater: betaling - månedlig (11 rater)
Lille ridehal Tirsdag 16:45-17:15

Trækhold:

Vores trækhold er for helt små ryttere.

Der vil oftest være folk i stalden, der kan hjælpe.

Det forventes, at I møder min. 20 minutter før undervisningen starter.

Trækholdene varer 30 minutter og er et springbræt til begynderholdene.

Man kan rykke videre til et begynder hold, når man, i samråd med sin underviser, føler sig klar til nye og flere udfordringer.

Tirsdag 1715-1800 (let øvet)

Lille ridehal Tirsdag 17:15-18:00

Tirsdag 1830-1915 (begynder)

Lille ridehal Tirsdag 18:30-19:15

Begynderhold:

Tirsdag 1915-2000 (let øvet)

Lille ridehal Tirsdag 19:15-20:00

Onsdag 1645-1730 (begynder)

Lille ridehal Onsdag 16:45-17:30

Onsdag 1730-1815 (begynder)

Lille ridehal Onsdag 17:30-18:15

Forventninger til forældre:

Onsdag 1845-1930 (let øvet)

Lille ridehal Onsdag 18:45-19:30

Onsdag 1930-2015 (voksen)

Lille ridehal Onsdag 19:30-20:15

Voksen hold:

Holdet er for alle over 18 år, der ønsker at gå til ridning. På holdet er niveauet meget blandet, nogen er erfarne ryttere, andre er nybegyndere og helt på bar bund omkring ridningen.

Der vil indgå elementer fra alle vores hold på voksen holdet.

Torsdag 1615-1700 (øvet)

Lille ridehal Torsdag 16:15-17:00

Fredag 1530-1615 (øvet)

Lille ridehal Fredag 15:30-16:15

Fredag 1615-1700 (voksen)

Lille ridehal Fredag 16:15-17:00

Voksen hold:

Der vil indgå elementer fra alle vores hold på voksen holdet.

Fredag 1700-1745 (let øvet)

Lille ridehal Fredag 17:00-17:45

Torsdagsspring, privat (2)

Antal tilmeldte: 1/16 Alder: Alle aldre Pris: 400,00 DKK Rater: betaling - månedlig (11 rater)