HOLDTILMELDING

Vi anbefaler altid en prøvetime inden man tilmelder sig et hold. Ring til vores daglig leder (30 59 10 88) og aftal en prøvetime eller tag en snak om hvilket hold der passer til dig eller dit barn. Man kan kun komme i betragtning til et hold såfremt man har talt med vores daglige leder.

Når du har aftalt en prøvetime med vores daglige leder, så skal du sende en mail til info@holstebro-sportsrideklub.dk med følgende oplysninger:

Navn, telefonnummer, mail og holdet som du eller dit barn har en prøvetime på.

Efter prøvetimen er der to muligheder:
1: Du ønsker ikke at fortsætte - skriv da venligst en mail til info@holstebro-sportsrideklub.dk med information om dette eller
2: Du ønsker at fortsætte - opret en profil til den der skal gå på undervisningsholdet på www.holstebro-sportsrideklub.dk (
klik HER) og skriv en mail efterfølgende til info@holstebro-sportsrideklub.dk. Herefter sender vi en pakketilmelding med dit ridehold mv. med et pakkelink, som du skal følge og gennemføre tilmeldingen med et betalingskort.
Du modtager naturligvis en ordrebekræftelse på mail, når du f.eks. har tilmeldt dig holdundervisning. Pengene trækkes først, når vi har godkendt bookingen. Ved evt. afvisning af din booking annuleres ordren.

Betalingsbetingelser samt opsigelsesvarsler